Вчені виявили причину утворення тромбів після вакцинації препаратом AstraZeneca

 

Вчені в Європі заявили, що визначили причину того, що вакцина AstraZeneca може викликати викликає потенційно смертельні тромби.

 

Про це пише The Wall Street Journal.

 

Дві групи дослідників з медицини в Норвегії та Німеччині самостійно виявили, що вакцина може викликати аутоімунну реакцію, що призводить до згортання крові в мозку, що може пояснити смертельні поодинокі випадки в Європі останніми тижнями.

 

Кілька європейських країн ненадовго зупинили розгортання вакцини на цьому тижні після того, як понад 30 реципієнтам поставили діагноз - стан, відомий як тромбоз мозкових венозних синусів, або CVST. Більшість постраждалих людей були жінки віком до 55 років.

 

Контекст

 

Раніше в Данії повідомили про смерть через утворення тромбів жінки, яка пройшла вакцинацію препаратом від AstraZeneca. У Норвегії з тієї ж причини помер прищеплений медик. Після цього про припинення прищепних кампаній даним препаратом заявили влади Німеччини, Франції, Італії, Іспанії, Австрії, Болгарії, Ісландії, Ірландії, Нідерландів, Данії, Румунії, Швеції та ін.

Оцініть статтю: 
Знайшли помилку в тексті? Виділіть текст і натисніть Ctrl+Enter


ЧОЛОВІЧИЙ ЖУРНАЛ "WINNER"


ЖІНОЧИЙ ЖУРНАЛ "BEAUTY"


НОВИНИ ВІД ПОРТАЛУ ГОНЕВА.НЕТ


НОВИНИ СВІТУ КІНО